In deze functie ben je een van de gangmakers van ons kantoor in Berkel en Rodenrijs. Je neemt de telefoon aan en zorgt ervoor dat de koffievoorraad op orde is om wat te noemen. En daarnaast ondersteun je het projectmanagement. Met het aanmaken van nieuwe projecten en met de administratieve werkzaamheden die daarbij komen kijken. Zoals contacten met monteurs en het controleren van de registratie van brandwerende afdichtingen. Lees hier meer over werken bij Compact Brandpreventie.
OFFICE EN ADMINISTRATIEF MEDEWERK(ST)ER
Wat bieden wij jou?
- Ruimte voor initiatieven
- Een goed salaris
- Toffe collega’s
- Bonusregeling
- Extra’s, zoals jaarlijks minimaal 2 keer een avond uit
Wat vragen we?
- Beschikbaar voor minimaal 24 uur, maar liever 32
- MBO werk- en denkniveau
- ‘Niet lullen maar poetsen’ mentaliteit
- Nauwkeurig waar het gaat om de administratieve werkzaamheden
- Goede kennis van MS-office (Word, Excel, Outlook)
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
Heeft deze vacature je interesse gewekt? Stuur dan snel een berichtje met CV naar Nancy Pelle via nancy@compactbrandpreventie.nl